League Of Legends Ticket Nasıl Gönderilir? [Resimli ve Yazılı Anlatım] - Mehmet Cuci | Webmaster Blogu

League Of Legends Ticket Nasıl Gönderilir? [Resimli ve Yazılı Anlatım]

League Of Legends Ticket Nasıl Gönderilir? [Resimli ve Yazılı Anlatım]

Merhaba arkadaşlar, League Of Legends oyuncularından çoğu Riot'a ticket atmayı (bilet göndermeyi) bilmediği için bu anlatımı yapma gereği duydum.

Adım 1:

İlk olarak aşağıdaki destek adresine gidin. (Ya da hesabınıza giriş yapıp sağ üst kısımda "DESTEK" butonuna tıklayın.

https://support.leagueoflegends.com/




Adım 2:
Destek paneline girdikten sonra karşınıza üst kısımda (header) siyah bir bant var. Üzerinde "Talep oluştur ve Mevcut taleplerinizi kontrol et" mevcut. 

Resimdede gördüğünüz gibi "1" numaralı yere tıklıyoruz ve talebimizi oluşturuyoruz.



Adım 3:

İşlemleri yaptıktan sonra karşımıza bir form geliyor, bu formu DOĞRU biçimde dolduruyoruz. Talebinize cevap geldiğinde o mail adresine gönderilecektir.

Formu aşağıdaki resme göre dolduruyoruz;



Adım 4:

Talebinizi gönderdikten sonra Riot ekibinden birisinin mesajınızı cevaplamasını bekleyin. Bu duruma kadar mail adresinize girip bir destek hesabı oluşturabilirsiniz. Bu sayede gönderdiğiniz talepleri tek bir hesaptan yönetebilirsiniz.



Adım 5:

Mail adresinizden oluşturduğunuz şifre ile sisteme giriş yaparak mevcut taleplerinizi kontrol edin, böylelikle talebinize cevap gelip gelmediğini öğrenebilirsiniz. Yok ben fazla giremiyorum felan diyorsanız talebinize cevap geldiği anda size mail adresi gönderilecektir oradanda okuyup cevaplayabilirsiniz.

2 yorum

  1. Abi 4.5 Aydır Oynuyorum Ve Çarım geri Alınmassa Oyunu Bırakıcam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yıldır oynuyorum ve hesabımı çaldılar biraz fazla zor gelri alınıyor
      1 yıldır bekliyom :D boşuna ümidlenme belki verir
      ama sana

      Sil