Popho V3 Blogger Teması - Mehmet Cuci | Webmaster Blogu

Popho V3 Blogger Teması

Popho V3 Blogger Teması



Son popho düzenlememde temada Türkçe karakter ve resim kayması sorunu oluşmuş. Temayı tekrar düzenleme ihtiyacı hissettim ve biraz daha düzenli ve şık bir versiyon geliştirdim. Öyle aşırı bir değişiklik yok ama yinede iyileştirmeleri seveceğinizi düşünüyorum.

Bu versiyonda;
  • Menü kodlarını silindi ve daha şık bir menü eklendi.
  • Sidebar başlıklarını değiştirildi.
  • Başlıklara seo ayarı yapıldı, permanent link eklendi.
  • Resmi paylaşım butonları aktifleştirildi.
  • Breadcrumb eklendi.
  • Önceki versiyonlarda bulunan gereksiz eklenti ve düzenlemeler kaldırıldı daha kullanışlı bir görünüm sağlandı.






Rar Şifresi:

mehmetcuci.blogspot.com

4 yorum

  1. Tema Gerçekten Çok Güzel Wordpress Olsa Kullanırdım

    YanıtlaSil
  2. daha önceden kullanmış kullanışlı deneyin :)

    YanıtlaSil
  3. Güzel tema ama senın kullandıgın daha guzel.Paylaşırsan kullanırım :D . ve son yorumlar eklentisi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okul nedeniyle fazla aktif olamıyorum, müsait olduğum zaman paylaşacağım.

      Sil