League Of Legends Kostüm Hilesi | MK-JOGO - Mehmet Cuci | Webmaster Blogu

League Of Legends Kostüm Hilesi | MK-JOGO

League Of Legends Kostüm Hilesi | MK-JOGO

MK JOGO KAPANDIĞI İÇİN YENİ KOSTÜM HİLESİ OLARAK SKİN PREVİEW ADLI PROGRAMI KULLANABİLİRSİNİZ.




Merhaba arkadaşlar, bugün sizlerle MK-JOGO yani League Of Legends'te ücretsiz kostüm programını paylaşacağım. Öncelikle programı aşağıdaki link'ten indirebilirsiniz. Programın kullanımı çok basit'tir. Programı direkt olarak kuruyoruz ve MK-JOGO sitesin'den üyelik alıyoruz, giriş yaptığımızda yukarıdaki sayfa'mız geliyor.

Kurulum Aşaması;


  1. Program'ı indirin ve kurun.
  2. Üyelik alın ve giriş yapın.
  3. Giriş yaptıktan sonra program'daki Game Path sekmesi'ne tıklayın.
  4. League Of Legends'in kurulu olduğu yeri seçin.
  5. Change skin kısmın'dan dilediğiniz şampiyon'un kostümünü seçin.

indir



32 yorum

  1. Yanıtlar
    1. Ben ban yiyen ve yediğimi hatırlamıyorum kullandığım süreç içerisinde, pek emin konuşmak gibi olmasın ama denk gelmedim kardeşim.

      Sil
    2. Ben bu programı önceden kullanıyordum ve oyun içide herkese söylüyordum işte bazılarıda ben de kullanıyorum diyolardı o yüzden ne bi ban sebebi oldu ne bişey

      Sil
    3. ban sebebi ben ban yiyordum uyarı aldım bida kullanmadım şimdi kullanmaya başlıyorum .s

      Sil
  2. eyvallah kardeş 2 3 sene önce kullanıyodum ara verdim sildim falan eyvallah

    YanıtlaSil
  3. ben username ve e-maili giriyorum kendi e mailimi girmeme rağmen kabul etmiyor sebebi ne olabilir

    YanıtlaSil
  4. kayıt olunmuyor

    YanıtlaSil
  5. kayıt olunmuyor username emaili yazınca kabul etmiyor

    YanıtlaSil
  6. riot bunu kaldırmış kayıt olunmuyor skin yapamıyorsunuz

    YanıtlaSil
  7. abi çok kötü kostüm olmuyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şampiyon seçim ekranına girmeden önce programı çalıştırmanı tavsiye ediyorum.

      Sil
  8. Mehmet Cuci rica etsem bana hesap açarmısın ?

    YanıtlaSil
  9. Mehmet Cuci rica etsem bana hesap açarmısın ?

    YanıtlaSil
  10. Allah razı olsun kardeşim çalışıyor çokta güzel eyvallah

    YanıtlaSil
  11. ilk oyun problemsiz geçiyorda sonraki oyun şampiyonu falan seçtik giriş ekranı gelicek ama giriş ekranı gelmiyo help please :/

    YanıtlaSil
  12. indirdim ama acılmıyor yetkililer bana su skyp adresinden ulasa bilir : yigit5335

    YanıtlaSil
  13. indirdim ama acılmıyor yetkililer bana su skyp adresinden ulasa bilir : yigit5335

    YanıtlaSil
  14. indirdim ama acılmıyor yetkililer bana su skyp adresinden ulasa bilir : yigit5335

    YanıtlaSil
  15. indirdim ama acılmıyor yetkililer bana su skyp adresinden ulasa bilir : yigit5335

    YanıtlaSil
  16. nasıl yüklediniz byler ve neye üyelik alıyoruz anlamadım yardı ederseiz sevinirim

    YanıtlaSil
  17. Kardeşim ben yüklerken oto güncelleme yapıyor. Extracting 2.7.9.8 pack ... böyle yazıyor kalıyor . Ne kadar beklicem ben anlamadımki bunu ?

    YanıtlaSil
  18. Sa kullanım şeklini yazarmısın

    YanıtlaSil
  19. lan takmayın ban sebebiyok llaaaa

    YanıtlaSil
  20. ban sebep değildir arkadaşlar

    YanıtlaSil
  21. hıc bırsey olmadı beyler korkmayın

    YanıtlaSil
  22. yeni güncelleme nedeniyile açılmıyor bir el atarmısın admin

    YanıtlaSil
  23. lolskin yasaklandı ya bunu kullansak ban yer miyiz ?

    YanıtlaSil