Aykut Kocaman Istifa Etti! - Mehmet Cuci | Webmaster Blogu

Aykut Kocaman Istifa Etti!

Aykut Kocaman Istifa Etti!



Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım, Karabükspor karşılaşması sonrası soyunma odasına indi. Aziz Yıldırım,Ömer Temelli ve Aykut Kocaman soyunma odasında 30 dakikalık bir görüşme yaptı.
Daha sonra Aykut Kocaman, basın mensuplarının karşısına çıkarak istifa ettiğini açıkladı.
KOCAMAN İSTİFA EDERKEN ŞUNLARI SÖYLEDİ:
Yaklaşık 2 buçuk yıldır, çok şerefli bir görev olan Fenerbahçe teknik direktörlüğünü sürdürdüm. Burada uzun yıllar forma giymiş insanlar için zirve burasıdır. Burayı yaşadım. Ancak artık bunu devam ettirebilecek gücü hissedemiyorum. Bu maçla beraber görevime son veriyorum. Taraftar haklı. Pek çok şeyle mücadele etmeye çalıştık, saha içi ve dışında. İyi ve kötü yönetimler yaptık. Yapabildiklerimiz bu kadardı. Bu şerefli görevi burada bırakıyorum. Herkese çok teşekkür ediyorum, sağolun.
FB TV’de yayınlanan “Maçın ardından” programında verilen bilgiye göre Aziz Yıldırım ve yönetim kurulu Aykut Kocaman’ın istifasını kabul etmedi.
Düşüncelerinizi yorum olarak bırakabilirsiniz. :)