Dolu dolu yaz tatili; - Mehmet Cuci | Webmaster Blogu

Dolu dolu yaz tatili;

Dolu dolu yaz tatili;

Merhaba arkadaşlar, size dolu dolu yaz tatilimizi anlatayım. Okullar kapandıktan sonra pek planımız felan yoktu sonraki temmuz ayında babamın fikriyle memlekete gittik. Adana / Tufanbeyli'nin Doğanlı Köyü'ne yani :) Hem zaten biz oraya yazlık yaptırıyoruz, onun inşaatıyla ilgileniriz diye yola çıktık. Ortalama olarak 6-7 saat sürüyor yanlış hatırlamıyorsam, Otobandan gitmesek heralde bi 8-9 saat sürecek gibi hal alırdı doğrusu. Otobandan gitmediğimizde geceleri yola çıkıyoruz trafik sakin olsun diye. Neyse sonunda memlekete vardık, ilk önce Anne tarafına gittik. Onlarda Bozgüney Köy'ünde yaşıyorlar. Oda Tufanbeylinin başka bir köyü oluyor. Ha bu arada köye gelmemizin ilk sebebi cenaze vardı Bozgüney köyünde, ona baş sağlığına gitmek için gelmiştik. Babam gil 1 gün kalıp ertesi gün geri döneceklerdi zaten. Neyse cenaze evine gittikten sonra eve geldik yattık. Ertesi gün babam gil hazırlandılar, ben ile kardeşim Bozgüney'de kaldık. Bizimkiler 1 hafta sonra geri geleceklerdi. İzinlerini o zaman kullanacaklardı yanii. Neyse annemgil gelene kadar dayımla dolu dolu eğlendik. Onun Laptopuyla birsürü oyunlar felan oynadık. Resident Evil 5 diye bir oyun vardı zombili felan güzel bir oyundu. Bitirmek için bayağı uğraştık annemgil gelene kadar. Ama ne zordu bi bilseniz, geceye kadar uğraştığımız olurdu. Zaten oyunu bitirdikten sonra üzüldüm birden ya, keşke bitmeseydide daha oynasaydık dedim birden. Neyse o oyunu bitirdikten sonra ben Pes 2013 oynamaya başladım, Efsane Olun veya Menejerlik oynuyordum. Ondanda sıkılır GTA Vice City vardı dayımda. Onda görev yapar zaman geçmesini sağlardım. Bizim evin yukarısına doğru çıktığımızda diğer evimiz vardı. Orada mallar vardı, yani İnek - Boğa felan işte. Tavuklarımızda vardı. O evede yukarı ev adını vermiştik, aşağıdakinede Aşağı ev. Yukarı ev'e boncuk adında kangal köpeğimiz var. Onu görmek için çıkardım hep birde bağ'ımız vardı ordan meyveler felan yer geri inerdik aşağı eve. Neyse 1 hafta çabucak geçti böyle annemgiller geldi. Bizi Doğanlıya götürdüler, Amcamda gelmişti o polis olarak görev yapıyordu oda iznini kullanmıştı. Diğer amcalarım felan hepsi gelmiş yani bildiğiniz bütün sülale burdaydı. Bunlar piknik felan diye ayarlamışlar bizde gidelim dedik arabalara atladık. Bizi su akan yere götürdüler orada koyunda getirmişler, koyunu kesip mangal felan yaptık. Oradaki suda buz gibiydi yani. Neyse yemeğimizi felan yedik küçük kuzenimde vardı orda, kardeşimin adıyla aynıydı adı Hayrunnisa. Zaten biz 3 kardeşiz, ben ortancıyla köyde kalmıştım. En küçüğümüz kız oda Hayrunnisa işte. Neyse pikniği felan yaptıktan sonra eve döndük. Biz tekrar Bozgüneye geçtik kardeşimle. Ondan sonra Mersin'e tekrar yolculuk yaptık. :)

Kardeşimle kuzenimin bi fotoğrafını koyayım bari, 2'sinin adı Hayrunnisa :)


Düşüncelerinizi yorum olarak bırakabilirsiniz. :)