Microblogging Sosyal Medya Scripti (Farklı Dil Seçeneği + Twitter Clone) - Mehmet Cuci | Webmaster Blogu

Microblogging Sosyal Medya Scripti (Farklı Dil Seçeneği + Twitter Clone)

Microblogging Sosyal Medya Scripti (Farklı Dil Seçeneği + Twitter Clone)

microblogging script

Merhaba arkadaşlar, uzun süredir doğru düzgün paylaşım yapmıyordum ve böyle bir script paylaşayım dedim sizler için. Size Microblogging'in Sosyal Medya script'ini paylaşacağım. Mantık olarak twitter'a benziyor zaten twitter clone olarakta diyebiliriz bu scriptte. Scriptte tik sistemi vardır yani profilleri onaylı yapabilirsiniz. Size hazır olarak içerisinde 4 farklı renkte rozet veriyor, (mavi - turuncu - pembe - yeşil) hangisini isterseniz image klasörünün içine girip düzenleyebilrisiniz. Size scriptten arayüz görüntülerini vermek istiyorum buyrun;


microblogging


Kurulum:

application klasöründeki Db.php'yi düzenliyoruz ve çıkıyoruz.

Ek olarak scriptte Admin Paneli pasif durumdadır yani kapalıdır. Eğer admin panelini eklemek isterseniz views klasörü içindeki admin dosyasını public_html'ye atmanız yeterli olacaktır.

Scripti İndir Üye Demo Admin Paneli Demo

Demo üyelik bilgileri:


K.Adı: JohnDoe - Şifre: 12345 

Demo admin bilgileri:

K.Adı: Admin - Şifre: 12345





23 yorum

  1. İyi günler,

    Başbakanlık Basın-Yayın ve Enformasyon Genel Müdürlüğü (BYEGM) olarak dijital ortamda kaliteli içerik üreten içerik yaratıcılarının sesini geniş kitlelere duyurmak amacıyla bir platform kuruyoruz. Sitenizde yer alan kaliteli içeriğiniz sebebiyle bu platformda sizinle de işbirliği yapmak istiyoruz. Konuya ilişkin bilgi paylaşımında bulunmak üzere size ulaşabileceğimiz elektronik posta adresiniz ve iletişim bilgilerinizi blog ismiyle birlikte bizimle paylaşırsanız memnun oluruz.


    Görüşmek üzere.

    T.C. Başbakanlık BYEGM

    www.facebook.com/BBYEGM
    twitter.com/byegm

    email:portal@byegm.gov.tr

    YanıtlaSil
  2. meraba mehmet ben siteme ekledim ama sitemde bu sorun oldu pattpat.tk yardım edermisin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar, database ayarlarınızda site adresinizi tanımladınız mı ?

      Sil
    2. Mehmet bey scripti ftpye kopyaladım. db.php ayarkarını belirttiğiniz şekilde yaptım. veritabanını oluşturdum fakat sistem çalışmadı. yardımcı olabilirmiiniz.

      Sil
  3. admin böümüne bir türlü giriş sağlayamadık sql den defalarca denemeler yaptık ancak olmadı daha önce kurmuştum ancak şu an yapamıyorum eksiğin ne olduğunu bulamadım admin sayfası geliyor ancak kullanıcı adı ve şifre hatası veriyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Link yenilenmiştir, yeni verilen link'te hiç bir sorun görülmemektedir.

      Sil
  4. kardeş üye olduk ama mail gelmedi ki inceleme fırsatımız olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Link yenilenmiştir, yeni verilen link'te hiç bir sorun görülmemektedir.

      Sil
  5. site çalıştı fakat kullanıcılar üye olduğunda aktivasyon maili gitmiyor bu sorunu çözemedim yardımcı olabilirmisiniz ? teşekkürler...

    YanıtlaSil
  6. Hocam Kayıt formunu doldurunca mail gitmiyor yardım edermisiniz

    YanıtlaSil
  7. Aktivasyon sorunu nu nası halletcez be kardrşm ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Link yenilenmiştir, yeni verilen link'te hiç bir sorun görülmemektedir.

      Sil
  8. Kardeşim şu Script'in kurulumunu doğru bir şekilde anlatabilirsen çok makbule geçecek. Admin panelini Views'in içinden Public_html ye at demişsin de atınca yine çalışmıyor. Sayfalar çalışmıyor. Profil çalışmıyor. Hiçbir özelliği tam olarak aktif değil. Bize bir yardımcı olsan.

    YanıtlaSil
  9. script bozuk ya ! klasörler eksik profile felan girice böyle bir sayfa yok diyor dosyalar eksik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Link yenilenmiştir, yeni verilen link'te hiç bir sorun görülmemektedir.

      Sil
  10. Hocam iyi günler. Bana sadece şu reklam daki yönlendirmeyi nasıl silicez onu söyleyin yeter.. Hocam lütfen çok ihtiyacımız var..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Link yenilenmiştir, yeni verilen link'te hiç bir sorun görülmemektedir.

      Sil
  11. Sa kardeşim kuruluma yardımcı olurmusun

    YanıtlaSil
  12. kardeşim yardımcı olurmusun kuruluma

    YanıtlaSil
  13. mysql hata veriyor bozuk bu

    YanıtlaSil
  14. rar şifresini yazmamışsınız, nedir?

    YanıtlaSil