Like4Like ile Fotoğraflarınızı beğendirin, takipçinizi arttırın! - Mehmet Cuci | Webmaster Blogu

Like4Like ile Fotoğraflarınızı beğendirin, takipçinizi arttırın!

Like4Like ile Fotoğraflarınızı beğendirin, takipçinizi arttırın!

Merhaba arkadaşlar, bugünkü anlatımımızda sizlerle nasıl Instagram'da beğeni kasabileceğinizi anlatacağım. Öncelikle Android işletim sistemine sahip bir cihazınızın olması gerekmektedir, size vereceğimiz linkten .APK uzantılı paketi indirip cihazınıza kurmanız gerekiyor. Uygulamayı kurduğunuz anda karşınıza bir login (giriş) penceresi gelicek, buradan instagram hesabınızla giriş yaparak uygulamaya geçiyorsunuz. Uygulamanın mantığı ekranda karşınıza diğer kullanıcıların da beğendirmek istediği fotoğrafla karşılacaksınız. Bu fotoğrafı beğenip her beğenide 1 puan kazanıcaksınız. Eğer beğenmek istemediğiniz bir fotoğrafla karşılaşırsanız Skip (geç) butonuna tıklayarak fotoğrafı beğenmekten kurtulabilirsiniz. Örneğin atıyorum 60 - 70 küsür puan biriktirdiniz. Sol taraftaki menüden yapmak istediğiniz işlemi seçerek puanlarınızı ister Instagram takipçi olarak geri alabiliyorsunuz, istersenizde herhangi bir fotoğrafınıza puanınızın yettiği miktarda beğeni çekebiliyorsunuz. Uygulama güvenli mi? diye sorucak olursak uzun zamandır bu uygulamayı kullanıyorum ancak mağaza'dan nedenini bilmediğim bi nedenden dolayı Like4Like'nin tüm uygulamaları kaldırıldı. (Sadece beğeni ve takipçi uygulamaları) Uygulamanın güvenli olmasının yanında beğendirme uygulamasında yapımcının diğer uygulamalarının tanıtımı dışında herhangi bir reklamla karşılaşmadım. Diğer tanıtım reklamlarından kastım'da şu uygulamayı yüklerseniz +50 puan kazanabilirsiniz vs. Uygulamayı aşağıdaki adresten indirerek kazanmaya başlayabilirsiniz, hayırlı kazançlar. :)



Düşüncelerinizi yorum olarak bırakabilirsiniz. :)