WoWonder - PHP Sosyal Medya Scripti - Mehmet Cuci | Webmaster Blogu

WoWonder - PHP Sosyal Medya Scripti

WoWonder - PHP Sosyal Medya Scripti

WoWonder, piyasadaki sosyal medya scriptlerinin en gelişmişlerinden birisidir. Kolay düzenlenebilen yapısı ile hem kurucuya hem de kullanıcısına büyük bir kolaylık sağlayacaktır. Script içerisinde oyun yükleme modülü de bulunmaktadır, Miniclip adresindeki SWF'leri ekleyerek sitenizde oyun oynatabilirsiniz. Bunun haricinde özel üyelik sistemleri (VIP), Anlık mesajlaşma, Chrome masaüstü bildirimi ve fazlaca özelliği bulunmaktadır. İçerisinde türkçe dil paketi mevcuttur ancak bu çeviri Google Çeviri ile yapıldığı için çok anlamsız şeyler ile karşılaşabilirsiniz. Scripti siz indirdiğiniz zaman gerekli düzenlemeleri yaparsınız, hemen ekran görüntülerine geçelim.

EKRAN GÖRÜNTÜLERİ









KURULUM AŞAMASI

Script'i indirdiğiniz zaman içerisindeki 
Script klasörünü FTP aracılığı ile sitenize dosyaları yükleyin. 

Daha sonra config.php dosyasını açarak veritabanı bilgilerinizi düzenleyin.

En son olarak içerisindeki wowonder.sql dosyasını phpMyAdmin aracılığı ile veritabanınıza verileri aktarın bu kadar :)


NOT:

Script içerisinde Android, IOS ve Windows Phone uygulamalarının kaynak kodları mevcuttur.




Rar Şifresi: mehmetcuci.blogspot.com


13 yorum

  1. update uygulamaları nasıl yapacagız yardımcı olurmusun www.popiler.net e kuracagım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba hocam, şuan biraz yoğunluk yaşıyorum en kısa zamanda geri dönüş yapacağım. info@mehmetcuci.com.tr adresine mail atarsansanız sevinirim unutturmamak için.

      Sil
    2. mrb kurdum fakat kurulum tam bıtme asamasında satın alma kodunu istiyor malesef :(

      Sil
    3. config.php dosyasını siz elinizle düzenleyin, install klasörü üzerinden değil efendim.

      Sil
    4. Kardeş su yükseltmeye bakiver 1.2 ücretsiz şuan o var ama update olmuyor 1.3 sql yüklenmesi gerekiyor hata veriyo

      Sil
  2. bunun son versıyonunu www.izmirdedovmeciler.com a kurdum hersey guzel fakat tek yapamadım daha dogrusu anlıyamadım oyun ekleme işi :( mınıclipdekı ahngi adresi almam gerekiyor anlıyamadım lınk kabul etmıyor

    YanıtlaSil
  3. admin paneline nasıl gircem

    YanıtlaSil
  4. Satın alma kodunu nasıl yaptınız ?

    YanıtlaSil
  5. Arkadaşlar. Sitenin herşeyini tamamladım. Son sürüme yükselttim (v.1.4.4) İsterseniz Scoblr.com adresine gelerek Milyonerfakir kullanıcısına mesaj atarsanız yardımcı olabilirim. burda söylemememin sebebi malum ekmeğime de taş doğramıyım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arkadaşlar kusura bakmayın herkese yardımcı oldum işi biten gitti. artık herşeyi ücretli yapıyorum. bilginiz olsun.

      Sil
    2. Arkadaşlar artık bakmıyorum. çok fazla insana yardım ettim ve çıkarım olmadı. Ve artık yüksek sürümlüleri yükleme olayları vs var. bunları da rtık ücretli yapıyorum. ücretsiz yardım etmiyorum bilginiz olsun.

      Sil
  6. admin şifresi kullanıcı adı nedir

    YanıtlaSil
  7. oyunu nasıl ekleyeceğiz siteye?

    YanıtlaSil