Youtube Mp3 Dönüştürücü Scripti - Mehmet Cuci | Webmaster Blogu

Youtube Mp3 Dönüştürücü Scripti

Youtube Mp3 Dönüştürücü Scripti


Merhaba arkadaşlar, uzun süredir bu kategoriyle ilgili paylaşım yapmıyordum. Bi değişiklik olsun diye böyle bir paylaşım yapma gereksinimi duydum. İlk olarak size scripti tanıtalım. Scriptin kurulmasına gerek yoktur arkadaşlar, FTP'nize direk attığınız an çalışmaya başlar zaten. Bende scripti başka bir yerden gördüğümden dolayı çalışma mantığını pek bilmiyorum. Sizin düzenlemeniz gereken pek biryer yok zaten neyse scriptimiz ekranda gördüğünüz gibidir.



2 yorum

  1. Youtube Mp3 Dönüştürücü Scripti güzel bir script başlıkta yazdığı gibi Youtube Mp3 Dönüştürücü Scripti
    indirmenizi tavsiye ederim ben sitemde kullanıyorum

    YanıtlaSil
  2. Güzel script henüz incelemedim ama başka bir site üzerinden convert ediyor değil mi? Bizim sunucumuzda gerçekleşmiyor convert işlemi

    YanıtlaSil